П`ятниця, 26.04.2024, 07:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Твори на підмогу!

Збірник творів

Головна » Зарубіжна література

У категорії матеріалів: 1658
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 165 166 »
У казці «Фарбований шакал» розповідається про те, як шакал обманув звірів. Він ускочив у бочку з синьою фарбою, виліз звідти геть, синій. Звірі не впізнали його. Тоді хитрий шакал захотів стати царем над лісовими звірами. Усі лісові мешканці, коли побачили такого дивного звіра, спочатку злякалися, а потім вирішили, що його створив бог Брахман, і сказали йому: «Прав нами, о царю!» І шакал став правити аж доти, поки звірі не зрозуміли, хто він є насправді.

Золя назавжди збереже віру в незаперечне право художника на оригінальне творче самовиявлення. Це аж ніяк не суперечило його розумінню натуралізму. І вже в самі ранні роки боротьба за «свободу «думати» і «мріяти», за безроздільне «служіння красі» поступово навіть не поступається місце, а якось органічно зживається у нього з поданням про новий тип літератора, працюючого для широкої аудиторії.

Творчість великого американського поета-новатора В. Вітмена стала своєрідною поетичною Біблією. Вітмен вірив у пророче покликання поета, який приходить на землю оновити її, «коли втрачають зміст слова і предмети».

Безперечно, вірш «Я був вбитий під Ржевом...» належить до правдивих пронизливих поетичних творів про Вітчизняну війну. Ця поезія посідає особливе місце у творчості поета не тільки тому, що вона сприймається як реквієм за загиблими на війні, як своєрідний заповіт тим, хто залишився жити на звільненій землі, а ще й тому, що в ній звучить гірка правда про війну. Бої під Ржевом істориками особливо не висвітлюються, а деякий час про це й зовсім не писали. Мабуть воєначальникам нічим було похвалитися, бо в цих боях полягло більше двох мільйонів наших солдат.

Творчість Франсуа Війона належить до періоду французького Відродження, коли актуальними стали питання не лише пізнання

Просвітництво кінця XVIII —" початку XIX століття називають літературною епохою, що сколихнула літературне життя. Це був початок виникнення сентименталізму як, напряму в літературі, з'явився новий жанр, що продовжує свій розвиток і донині, — це філософська повість. Серед засновників нового жанру був і Вольтер — відомий на той час письменник-гуманіст. Неперевершені за змістом і філософським осмисленням твори Вольтера й досі хвилюють читача, а висловлювання з них увійшли до світової скарбниці афоризмів.

Протягом усієї своєї історії людство намагалося зрозуміти навколишній світ, пояснити природні явища і сутність буття. Достатньо згадати біблійну оповідь про Єву, яка скуштувала яблука з дерева пізнання, праці алхіміків епохи Відродження, направлені на винахід «філософського каменя», за допомогою якого можна буде перетворити метал на золото і здобути «еліксир життя», що повертає молодість і здоров'я.

Поезія Ґете, безперечно, привертає нас духовністю, що спирається на життєвий досвід. Задум написати баладу «Вільшаний король» виник у поета після знайомства з датською народною піснею «Дочка короля ельфів», що відтворює містичний страх перед ворожими й безкомпромісними силами природи. Ці два твори схожі тільки в межах певних характеристик: фантастичність, таємничість, міфологія, смерть персонажа.

Один із найвідоміших творів норвезького драматурга Г. Ібсена — соціально-психологічна драма "Ляльковий дім", у якій автор висвітлює важливі й актуальні тогочасні проблеми. Проблему емансипації жінки, проблему жіночого щастя, врешті, проблему гідності людини, особистості й самовизначення на прикладі однієї сім'ї — Торвальда і Нори Хельмерів.

У вірші Кіплінга "Якщо" ми звертаємо увагу на слова "Тріумф" і "Нещастя". Недаремно кожне з цих слів написане у вірші з великої літери. Вони — ключові у цьому творі. Що такс "тріумф"? Тріумф — блискучий успіх, торжество. Антонімом до нього виступає слово"нещастя" — сумна подія. Те, що ці слова у Кіплінга стоять поруч — не дивно. Тріумф і нещастя — це, як світло і тінь, день і ніч, любов і ненависть, народження людини і смерть...

Меню сайту
Пошук